Weet iemand een programma dat je kunt zien hoeveel elk programma verbruikt ?

zo een programma dat je en lijst krijgt of zo. en dan kun je zien hoeveel elk progamma verbruikt ram en processor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Druk op CONTROL (ctrl), dan op ALTEREN (alt), en dan op DELETE (del). dat opent windows taakbeheer, waar je kan zien hoeveel geheugen en CPU alle proccessen verbruiken. een proces is een actief programma, toepassing, besturingsysteem, of plug-in. lang niet alle zijn geopend als programma's. De meeste werken op de achtergrond... Verder kan je een grafiek bekijken van de CPU('s) gebruik en van het geheugengebruik zien. Ook kan je via dat programma processen beïndigen. beïndig proces explorer.exe nooit! dat proces is de startbalk, burobladpictogrammen, en andere dingen van WINDOWS. doe je dit wel, dan verdwijnt de startbalk en de pictogrammen. dit is niet erg. klik op nieuwe taak en typ daar "explorer.exe" in. dant komt alles weer terug. er is ook een programma, "PC wizard", daar kan je alles heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geavanzeerd zien. je kan er wel duizenden cijfers over je computer bekijken. ik bekijk altijd de tempiratuur. heel handig... Veel plezier ermee! ik moet weg van de PC ik heb geen tijd voor langer antwoord :) doeg!

Toegevoegd na 2 minuten:
ohja PC wizard vind je op deze site: http://www.cpuid.com/
veel plezier en mankeer mijn antwoord plz als beste :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"beïndig proces explorer.exe nooit!"
"dit is niet erg" Juist... =P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bedelen om als beste antwoord gemaRkeerd te worden wordt hier op GV niet zo gewaardeerd.
Kimath
12 jaar geleden
Haha, die toevoeging :P

Andere antwoorden (2)

Ja, dat zit standaard op een Windows pc, ga naar taakbeheer en dab processen. Kan je precies zien hoeveel een proces (programma's enz) gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl + alt + delete (in Win Vista en 7 mogelijk nog op 'Taakbeheer starten' klikken). Of rechtermuis op je taakbalk en kiezen voor 'Taakbeheer starten'.

En dan naar tabblad 'Processen' gaan.

Bij 'Beeld' > 'Kolommen selecteren...' kun je meer dingen instellen die je wilt zien in die lijst.